środa, 10 grudnia 2014

Świąteczne dekoracje



Wianek bożonarodzeniowy to moja ulubiona forma świątecznych dekoracji.
Zawsze wykonuję je w taki sposób, by można je zawiesić na drzwiach lub ścianie 
albo położyć na wigilijnym stole.
W tym roku moje wiankowanie rozpoczęło się dość późno, ale wierzę, ze zdążę przed świętami.

Jak wykonać taki wianek? 
Potrzebne są: baza (ja używam słomianej), pistolet do kleju na gorąco i...
 co tylko Wasza wyobraźnia Wam podpowie.
Spróbujcie, to świetna zabawa.




Ten ma pasować do choinki w kolorach srebrnym i fioletowym.





10 komentarzy:

  1. Jaki piękny! Takie fioletowe odcienie idealnie pasowałyby do sypialni moich rodziców - muszę im pokazać Twoje dzieło, może się zainspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuwielbiam wieńce! Kiedyś w końcu jakiś zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku już nie, ale może w przyszłym z małym pomocnikiem damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stawiałam na wianek, ale w tym roku zrobię z córką swój pierwszy. Miło jak takie cudeńko wita na drzwiach gości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie fioletu ze srebrem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym taki biało-srebrny ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie robiłam wianków ale muszę spróbować bo wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń